Warsaw Industry Week
Konferencja dla Narzędziowni TOOL-SHOP 2018
CADNews
Wypróbuj Solid Edge za darmo
Polska Grupa Użytkowników SolidWorks

AKTUALNOŚCI

Fantastyczny rendering szybkiego roadstera

Każdy mroczny bohater ma swoje mroczne zabawki. W filmie Captain America: Pierwsze starcie The Red Skull, grany przez Hugo Weavinga, kieruje prawie 8-metrowym potworem wyposażonym w 16-cylindrowy silnik. Krwiście czerwony roadster to efekt pracy znanego projektanta Daniela Simona, wykorzystującego platformę Maximus do urealniania swych pomysłów.

Daniel Simon pracował dla takich firm jak Bugatti, Volkswagen, Audi czy Lotus. Doświadczenie w zakresie projektowania samochodów w połączeniu z odpowiednim oprogramowaniem i narzędziami, zaowocowało rozpoczęciem współpracy z producentami filmowymi. Pojazdy stworzone przez Simona pojawiły się w takich obrazach jak Tron: DziedzictwoPrometeusz jak i wspomniany Captain America. W przyszłym roku na ekranach kin pojawi się najnowszy film, w którym wystąpi samochód artysty – Oblivion z Tomem Cruisem.

Projektant, podczas tworzenia pojazdu filmowego czarnego charakteru, spędził kilka dni z reżyserem Joe Johnstonem oraz scenografem Rickiem Heinrichsem, debatując jak ma wyglądać ten super-samochód. Ostatecznie udało się zachować wygląd auta z lat 40-tych ubiegłego wieku, dodając mu jednocześnie złowieszczej elegancji. Model samochodu powstał przy użyciu oprogramowania Autodesk Alias Automotive, a sama animacja została wyrenderowana w programie Bunkspeed Pro.

 

Daniel Simon wykonał swój projekt dzięki stacji roboczej BOXX 8550XTREME z platformą NVIDIA Maximus, wyposażoną w karty Quadro 6000 oraz Tesla C2075. Dzięki technologii Maximus, czas renderowania jednej klatki skrócił się w tym przypadku z 15 do 5 minut, co w przypadku 1600 klatek pozwoliło zakończyć pracę 11 dni szybciej. Wynik jest imponujący, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że podczas procesu renderowania można było normalnie korzystać z komputera. Tego typu rozwiązania naprawdę pozwalają artystom pozostawać kreatywnymi, bez potrzeby skupiania się na działaniu sprzętu, który bez trudu wykonuje ich skomplikowane zadania.

Źródło: NVIDIA

INNE AKUALNOŚCI

REKLAMA

Podręcznik SOLIDWORKS 2018 Nowości w programie, porady praktyczne oraz ćwiczenia

dołącz do CADNews

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści ze stron należących do grupy EMG S.C.
Informujemy, iż dla celów statystycznych korzystamy z plików cookies . Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.