CADNews
Wypróbuj Solid Edge za darmo
Polska Grupa Użytkowników SolidWorks

AKTUALNOŚCI

IOMEGA wprowadza nowe plany serwisowe dla macierzy sieciowych IOMEGA STORCENTER

Firma Iomega Corporation, światowy lider w dziedzinie ochrony danych, poinformowała o wprowadzeniu nowych planów serwisowych* macierzy sieciowych Iomega® StorCenter™. Wprowadzono dwa nowe plany serwisowe: Desktop Enhanced (dla StorCenter px2-300d, px4-300d i px6-300d) oraz Rackmount Extended (dla px4-300r, px12-400r i px12-450r). 

Nowe plany zawierają standardowe opcje, jak np. nielimitowane telefoniczne wsparcie techniczne (od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy i pomoc w języku angielskim poza nimi), wymiana części u klienta w kolejnym dniu roboczym (w przypadku planu  Desktop Enhanced), dostarczanie części w procedurze RMA, wsparcie przez Sieć (baza wiedzy i aktualizacje oprogramowania), automatyczne powiadomienia serwisowe, monitorowanie zgłoszeń przez Internet, gwarancje (od 3 do 5 lat w zależności od planu serwisowego), zapewnienie dostępności urządzeń (SKU). Nowe plany serwisowe dostępne są w cenie od 219€ do 589€ w przypadku wersji Desktop Enhanced oraz 489€ do 699€ w przypadku wersji Rackmount Extended (ceny sugerowane).

Plany serwisowe pozwalają zapewnić ciągłość działania macierzy sieciowych Iomega StorCenter. Wsparcie serwisowe Iomega chroni inwestycje klientów poprzez zapewnienie błyskawicznych, zwięzłych i niezawodnych porad dotyczących rozwiązywania problemów technicznych.

Opcje

Extended

Enhanced

Nielimitowana telefoniczna pomoc techniczna

24 x 7 (po godzinach w języku angielskim)

24 x 7 (po godzinach w języku angielskim)

Wymiana części u klienta

Brak

W kolejnym dniu roboczym (NBD)

Zestawy kluczowych części

Dostępne do kupienia do modeli rackowych

Dostępne do kupienia do modeli rackowych

Dostarczanie części w procedurze RMA

Wymiana zaawansowana

Przyspieszona wymiana zaawansowana

Pomoc techniczna

Standardowa

Priorytetowa

Wsparcie Internetowe z aktualną bazą danych i aktualizacjami oprogramowania

ü

ü

Zautomatyzowane alerty pomocy

ü

ü

Monitorowanie zgłoszeń przez Internet

ü

ü

Gwarancja

5 lat

3 lata lub 5 lat

*Nie wszystkie plany serwisowe dostępne są  w każdym kraju lub mieście. Dokładne informacje o dostępności planów można znaleźć na stronie www.iomega.com/serviceplans. UWAGA: Plan musi zostać zakupiony w ciągu pierwszych 12 miesięcy od daty zakupu. Rejestracja planu serwisowego musi się odbyć w ciągu 21 dni od daty jego zakupu.

Źródło: Iomega
SOLIDWORKS Electrical

INNE AKUALNOŚCI

REKLAMA

Podręcznik SOLIDWORKS 2018 Nowości w programie, porady praktyczne oraz ćwiczenia

dołącz do CADNews

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści ze stron należących do grupy EMG S.C.
Informujemy, iż dla celów statystycznych korzystamy z plików cookies . Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.